Project Description

Improving VET Distance Learning through a GamifiedAsynchronous eLearning Methodology d-ICT (d-ICT)

Αριθμός Έργου.: 2021-1-EL01-KA220-VET-000024942

.

Ο στόχος του έργου d-ICT είναι να αντιμετωπίσει τις διαταραγμένες καταστάσεις που προκλήθηκαν από τη μετάβαση στην εξ αποστάσεως μάθηση στην επαγγελματική εκπαίδευση, εισάγοντας μια καινοτόμο παιχνιδοποιημένη ασύγχρονη μεθοδολογία ηλεκτρονικής μάθησης. Αυτή η προσέγγιση στοχεύει στη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτών, στην εμπλοκή των μαθητών και στη μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης της μάθησης, προωθώντας έτσι μια αποτελεσματική και διαδραστική εκπαίδευση εξ αποστάσεως.

.

Οι στόχοι του έργου είναι:

  1. Ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων των εκπαιδευτών στην εξ αποστάσεως μάθηση.
  2. Δημιουργία μιας καινοτόμου παιχνιδοποιημένης ασύγχρονης εμπειρίας ηλεκτρονικής μάθησης.
  3. Συνδυασμός της παιχνιδοποίησης με την εξ αποστάσεως μάθηση για τη βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων της μάθησης.
  4. Αύξηση του ενδιαφέροντος και της περιέργειας των μαθητών, μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης.
  5. Ενίσχυση της αλληλεπίδρασης και της συνεργασίας μεταξύ συμμαθητών κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως μάθησης.
  6. Ενημέρωση για τη σημασία των διαδραστικών προσεγγίσεων όπως η ψηφιακή παιχνιδοποίηση στη διευκόλυνση της μεθοδολογίας της εξ αποστάσεως μάθησης.

.

Η κοινοπραξία αποτελείται από τους ακόλουθους οργανισμούς:

– IASIS

– Centro Servizi Formazione

– C.I.P. CITIZENS IN POWER

– ISQ e-learning, SA

– Forum Citoyens – Burgers asb

– Association de Gestion des Fonds Européens

– INSTITUTO PARA EL FOMENTO DEL DESARROLLO Y LA FORMACION SL

.

Ο στόχος συνίσταται στους εκπαιδευτές VET στα κέντρα επαγγελματικής εκπαίδευσης και μεντορίας, ενώ οι μαθητές VET που αναζητούν μια βελτιωμένη εμπειρία εκπαίδευσης εξ αποστάσεως είναι οι έμμεσοι δικαιούχοι.

.

Τα αποτελέσματα του έργου είναι:

  1. Διδάγματα που αποκτήθηκαν: Εξερεύνηση των ληφθέντων αποφάσεων με στόχο την ευ facilitation της εκπαίδευσης εξ αποστάσεως κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
  2. “d-ICT e-Εργαλειοθήκη”: Εισαγωγή πρακτικών εκπαίδευσης εξ αποστάσεως και ψηφιακών εργαλείων για την ευκολία της εμπειρίας της ηλεκτρονικής μάθησης και τη δημιουργία θερμού κλίματος στην αίθουσα της μάθησης.
  3. Παιχνιδοποιημένη εμπειρία ασύγχρονης μάθησης.

.

Μάθετε περισσότερα: https://econtent.pedis.uop.gr/d-ict/

.